niedziela

Moje zakupy vintage - jak nosić plisowaną spódnicę zimą?

Jeśli Ty też lubisz zakupy w second handach,to zaciekawi  Cię ten cykl, ponieważ mam zamiar co jakiś czas przedstawiać moje upolowane w second handach "perełki". Dodatkowo zawsze pomysł na ich stylizację, który może zainspiruje Cię do tworzenia nowych zestawień.

W tym odcinku będzie to spódnica plisowana.




Bardzo lubię robić zakupy w second handach. Przed detoksem robiłam je bardzo często i bez żadnego przemyślenia. Gromadziłam tony rzeczy, a i tak nie miałam co na siebie włożyć. (lub inaczej - nie mogłam tego ze sobą łączyć w spójną całość)

Teraz idę do second handu zazwyczaj w dzień dostawy, ponieważ szukam ubrań najwyższej jakości (patrzę na skład materiałowy, "skundleń" nie akceptuję w ogóle). W większości idę po coś konkretnego (mam w głowie taką listę awaryjną elementów, które by się przydały), ale oczywiście daję się też ponieść emocjom; choć staram się chociaż chwilę zastanowić się jak to będę nosić)

Moja plisowana spódnica

Spódnicę plisowaną kupiłam raczej w niezaplanowany sposób. (nie było jej na liście).

Przekonał mnie jej super jakości materiał, doskonały stan (jak nowa) oraz troszkę marka projektanta.


Moja plisowana spódnica, second hand, 10 zł :)

Kupując tę spódnicę myślałam, że ją skrócę. Dopiero jak przemyślałam stylizacje dla niej, pomyślałam, że właściwie jej długość dodaje jej oryginalności. 
Miałam taki dylemat długości jak na zdjęciach niżej


 VS 


Ostatecznie jednak przekonały mnie stylizacje z długim swetrem (wizualizacja poniżej i z tą krótszą wersją już by taka nie była możliwa, bo różnica długości swetra i spódnicy byłaby za mała (proporcje sylwetki by się załamały).

 Jak nosić plisowaną spódnicę zimą?

Spódnica plisowana w stylizacji zimowej na co dzień

Oczywiście w środku można w takich cienkich bucikach, jednak na zewnątrz wymagałoby botków na obcasie. 
Długi sweter najlepiej za linię bioder lub przed linią bioder jak na zdjęciach wyżej (jeśli by się kończył na linii bioder to mogłoby skutkować poszerzeniem tej najszerszej części ciała) 


Plisowana spódnica z długim ciepłym swetrem

Plisowana spódnica z ciepłym sweterm

Plisowana spódnica ze skórzaną kórtką

Plisowana spódnica w wersji GLAMOUR


Delikatne sandałki, krótki elegancki sweterek (w mojej wersji z czarną spódnicą wymagałoby jasnego sweterka).
Plisowana spódnica w wersji glamour

Plisowana spódnica - gdzie kupić


Zalando, plisowana spódnica, Michael Kors, 

Mango, spódnica plisowana z imitacji skóry, 199 zł


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz