piątek

Fajne miejsce w sieci -jak kupować ubrania taniej - pssst

Dziś podzielę się z Wami fajnym miejscem w sieci, gdzie kupuję czasami ubrania. Sklep odkryłam kiedyś zupełnie przez przypadek, gdy szukałam kontaktu do Biura obsługi Klienta.

Sklep ten zainteresuje przede wszystkich tych, którzy lubią kolekcje MANGO.
Nie jest to może moja ulubiona marka, ale czasami coś tam kupuję (jak spojrzę do szafy to w sumie chyba 60% rzeczy mam tej marki, a mój mąż - też).

Hmmm, nawet Miranda Kerr wystąpiła w kampanii dla marki MANGO ;)

Ale do rzeczy: chodzi o sklep, gdzie ubrania marki MANGO możecie nabyć nawet za połowę ceny (a gdy sa dodatkowe promocje - to jeszcze taniej)
Jest to OUTLET MANGO: mangooutlet.com

Najpiękniejsze w tym jest to, że nie są to rzeczy z tak odległych kolekcji. W zasadzie robią czystkę w sowich kolekcjach na bieżąco i dlatego znajdziecie tam ubrania na czasie. I co jeszcze ważne, że rozmiarówka nie jest przebrana.
Np. kaszmirowe sweterki:

Kaszmirowe sweterki, MANGO OUTLET
Kaszmirowe sweterki, MANGO OUTLET

Albo jeansy.
Jeansy, MANGO OUTLET
Jeansy, MANGO OUTLET




Ja kupiłam jakiś czas temu te pierwsze z lewej za 89 zł i jestem bardzo zadowolona. 

Zawsze mają jakąś dodatkową promocję, dzięki temu ubrania są jeszcze tańsze.

Ale UWAGA: sprawdzając opinie w sieci, można natrafić na negatywne głosy, które głównie dotyczą jakości tych ubrań. Tak naprawdę ta jakość dotyczy całej kolekcji MANGO, bo to są przecież te same rzeczy. W MANGO również natrafiam na ubrania, które wytrzymują krócej lub w ogóle.

Ponieważ od 10 lat pracuję w branży odzieżowej (sprzedawanej na odległość) to mam już to we krwi – potrafię sobie wyobrazić, jak wygląda rzecz, czytając jej skład.
Zachęcam Was do czytania składu materiału i do wybierania tych najlepszych. Dlatego nawet w przykładzie powyżej wybrałam dla Was kaszmir i jedwab.

Wskazówka: w każdym mieście, gdzie jest MANGO OUTLET (np. FACTORY OUTLET) można oddać rzeczy (bez kosztów).

A Wy macie może jakieś tajemne miejsca w Internecie, gdzie możecie kupić coś w atrakcyjnych cenach? 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz