piątek

5 najbardziej stylowych kobiet świata przekona Cię, dlaczego warto nosić bluzkę w paski.

Jeśli jeszcze nie masz w swojej szafie bluzki w paski, to myślę, że po przeczytaniu tego posta, zapragniesz mieć choć jedną.


Wzór w paski to KLASYKA. To wzór ponadczasowy.

Niezależnie od tego, czy akurat w tym sezonie są modne paski czy nie, w paskach zawsze będziesz wyglądać szykownie i modnie.

Czasami pokutuje jeszcze mit, że paski poszerzają i nie są polecane dla osób przy kości, ale ja zupełnie się z tym nie zgodzę.

Wszystko jest kwestią jak je nosić. Gdy prowadziłam stacjonarny sklep odzieżowy, często namawiałam kobiety do założenia czegoś w paski, choć same nie chciały. Za każdym razem efekt był pierwsza klasa.  

Spójrz tylko na światowe ikony mody w bluzkach w paski.

Czy to ich wrodzona elegancja tak błyszczy, czy może jednak choć w małym zakresie zasługa motywu w paski?

Oto 5 najbardziej stylowych kobiet świata i ich stylizacje z bluzką w paski.
 1 Coco Chanel ze swoim psem, 1930 r. 

2 Audrey Hepburn


3 Brigitte Bardot, 1954

4 Audrey Tatou, 2009


 5 Miranda Kerr, 2014



Przekonują Cię te stylizacje? Mnie przekonały. Zainspirowana tymi inspiracjami z paskami, kupiłam taką bluzkę:

Bluzka w paski, MANGO OUTLET, 79 zł

Inne bluzki z oferty mango outlet:

Bluzka w paski, 39 zł
Bluzka w paski, 59 zł
Sweter w paski, 59 zł
                                 






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz