czwartek

Jak znaleźć idealną, czarną skórzaną torebkę kuferek w rozsądnej cenie

Jeśli szukasz idealnej czarnej torebki, która posłuży Ci przez więcej niż jeden sezon, a nie chcesz wydać na nią fortuny, to przeczytaj ten post.

Idealna czarna torebka - inspiracja

Zainspirowałam się torebką GIVENCHY model Antigona, (którą często nosi Miranda Kerr)
ale nie chciałam oczywiście go kopiować.





Idealna czarna torebka - jaką wybrać?

Spędziłam około 3 tygodnie na wyborze torebki, która by spełniła moje oczekiwania.
Wiedziałam, że chcę:
wydać maksymalnie 300 zł
aby była czarna i ze skóry

aby torebka była klasyczna, bez udziwnień
aby pasowała do stroju oficjalnego i na co dzień
aby kształt był na czasie

Podczas samego już wyboru konkretnej torebki ważna była dla mnie jakość wykonania.
Chociaż przy okazji poszukiwań zobaczyłam, że tak naprawdę każda marka kopiuje ten model w swojej kolekcji.

Idealna czarna torebka - oferta polskich sklepów?

Przeglądałam ofertę Kazar, Wojas, Gino Rossi, Badura ... i wszędzie widziałam podobny model - z tą tylko różnicą, że ceny takich torebek musiały być spójne z pozycją cenową danej marki. W związku z tym te torebki kosztowały od 350 zł do nawet 900 zł.
Tu np. wojas: cena ok. 450 zł ( i w dodatku w ogóle mi się nie podoba)
Czarna skórzana torebka
Czarna skórzana torebka, Wojas



Idealna czarna torebka - wybór ostateczny?

Ja swojej poszukałam zatem u producenta włoskich torebek, który pozostaje raczej "no name". Ważna była dla mnie jakość, ale jednocześnie, aby nie przepłacać "za LOGO"
Kupiłam i jestem zachwycona.
Jakość, wykonanie, prezentacja - wszystko jak dla mnie jest boskie. A zapłaciłam 210 zł.

Czarna skórzana torebka
Włoska, czarna skórzana torebka.


1 komentarz :

  1. Oj przepraszam, gdzieś wcześniejsze pytanie musiało zaginąć.
    Ten czarny kuferek znalazłam na Allegro, chyba to był ten sprzedawca: http://allegro.pl/vera-pelle-wloska-skora-kufer-zloto-a4-bordo-i5109380201.html (tu są chyba różne kolory, kupowałam dwie, bo jeszcze dla siostry i dlatego negocjowałam cenę do 210 zł ;)). Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń