wtorek

SZCZOTKOWANIE CIAŁA NA SUCHO (Chcę mieć piękną skórę)

Zaczęłam szczotkować swoje ciało "za namową Mirandy".
Ona to robi codziennie rano - na sucho przed prysznicem.

Już po kliku razach zauważyłam pierwsze pozytywne zmiany. Skóra jest o wiele gładsza, bardziej napięta.

Metoda ta jest zbawienna nie tylko dla skóry, ale również dla całego organizmu, bo to świetny sposób na pozbycie się toksyn, oczyszczenie.

Ważne, aby szczotka była z naturalnego włosia. (Ja swoją kupiłam w Rossmannie; kosztowała ok 20 zł; kupiłam taka na długiej ręce i teraz w sumie chyba żałuję, bo taka "do dłoni" chyba lepiej by się sprawdziła)



Wystarczy 5 minut dziennie, ale regularnie. Jednak jak juz się zacznie, to naprawdę się tego zawsze chce. Bo to masaż, który relaksuje.

Po szczotkowaniu i po prysznicu, można od razu nałożyć jakiś odżywczy balsam i jego działanie jest wtedy dużo bardziej skuteczne.

W Stanach kobiety nawet płacą za to, by ktoś je szczotkował. (nie chce im się tego robić)

Na YouTube dużo jest filmików instruktażowych, jak prawidłowo wykonać takie szczotkowanie.

Tu tylko obrazowo, jaki powinien być kierunek wykonywanego masażu dla poszczególnych części ciała (zgodnie z kierunkiem obiegu limfy).



Ważne aby szczotkę co jakiś czas myć (najlepiej w szarym mydle)

Myślę jeszcze o szczotkowaniu twarzy, ale nie znalazłam jeszcze odpowiedniej szczotki. Do twarzy musi być delikatniejsza.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz